Hissar & Dissar!

HISSAR


Julafton: Alltid mysigt med julafton, det ska iallafall vara snö när det är jul. Annars är det inte så jätte mysigt. Sen får man ju julklappar och julmat osånt. Mysigt


Slut på höstterminen: Äntligen!!! Är det slut på höstterminen. Har varit jobbigt på höstterminen för mig. Men ska försöka gå alla dagar på vårterminen. Ska skärpa mig nu.


___________________________________________________________

DISSAR


Kallt: Kylan är det värsta jag vet. Såååå kallt på morgonen när man går till skolan, uusch!


Inte så mycket pengar: Jag behöver en riktigt svart vinter jacka, jag hatar min fula röda! En jacka och ett par skor vore skönt.


Jullovet: Jullovet är så kort. Det är typ 2 veckor. Kunde varit längre, ladda batterierna som man säger. Vore skönt om det skulle varit längre.


Storvik: Jag hatar verkligen Storvik, jag hatar verkligen den här byn. Den är för liten, finns absolut ingenting o göra. Man får åka in till Sandviken osånt när man ska göra nånting. Hatar Storvik verkligen.


2009-12-21 @ 18:00:52 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0