Hemma från Gävle.

Hej bloggen! - 20 december kl: 18:28

Åkte till Gävle runt två tiden idag. Mamma ville att vi skulle följa med henne till Furuvik, vet att det är löjligt men det va rätt mysigt där när det är julmarknad där osv. Visst jag har tröttnat på Furuvik alldeles för mycket, men jag ville ju inte vara hemma eller sitta i bilen, så jag följde med. Och Evelina och jag åkte tekopparna hahha (aaa) , vi passade på när det var gratis också. Hihi! Hon filmade mig till o med när jag åkte haha. Sen blev det käk på sibylla, värsta pinsamt! Evelina och jag valde plats, först tog vi en bänk, så var det två killar som satt o glodde på mig, så sa jag till henne att jag vill byta plats, så gjorde vi det. till ett annat hörn, så blev inte de heller bra, så vi flyttade på oss ennu en gång, hahahha! så himla pinsmt det var. men ah, ska duscha o sånt nu, PUSS


SAKNAR MINNERNA MED DIG JOCKE!
3 ÅRS VÄNSKAP,

 
2009-12-20 @ 18:41:17 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0