Har glömt och göra en viktig sak

Vet ni vad jag kom på inatt..

Att jag fick en hem uppgift utav SO-läraren för någon vecka sen. Och jag har så många läxor och sånt i veckan, så fort jag får en läxa, sen får man en annan läxa under dagen. Ja de är de så att jag glömmer den jag fick första gången. Så är det hela tiden, och ibland kan det vara så illa att jag glömmer alla mina läxor. Det stog iallafall "Sen inlämning försämrar betyget". Åh läraren kommer att döda mig, men jag har ju haft massor av annat och tänka på också! Oså är det ju familjeekonomi. Och det kan ju jag, jag kan inte första frågan, men resten kan jag. Shit! Och jag kan ju inte göra det där nu, för ni ska jag göra mig iordning, Hm får väl göra uppgifterna på halv timmen på SO då.


Nu är det jätte mycket snö ute, visst är det mysigt men ändå jobbigt! Det är kallt, man halkar ibland, man fryser ändå när man har vinterjacka ute. Jag saknar sommaren, när solen var framme då kunde man bara gå ut och sätta sig i solen, man kunde bada och allt. Jag saknar dig sommaren! Jag vill inte ha vinter, jo bara julafton och nyår med vinter, sen kan det bli sommar igen vid Januari.

2009-12-16 @ 06:50:38 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0