Glömmer aldrig den låten

- Låten får mig att rysa. Jag tänker tillbaka hela tiden när du sjöng den låten till mig i telefon
du fick mig att le, jag saknar dig och våran tid, jag vill ha allt tillbaka.
jag ångrar ingenting med dig. jag älskar bara dig. och du vet vem du är.
jag saknar dig. du kommer alltid och vara den rätta för mig
come back to me again :'(


du var så rätt för mig. vi var lika på något sätt,
för första gången jag såg dig, slog mitt hjärta bara för dig.
jag kunde inte sluta tänka på dig.

när du tog min hand första gången när vi låg i min säng
och kollade på halloween
så tänkte jag " Släpp aldrig min hand "
De kändes så rätt o va med dig. jag hoppas du förstår mig
allt var perfekt. jag har inte varit så lycklig med någon annan än dig, helt ärligt så har jag verkligen inte det!
du är den bästa som finns i mitt liv. You are number one. och det kommer du alltid och vara
jag hoppas du förstår. men jag älskar dig.
vill bara träffa dig o se ditt fina leende, det fina leende lyser upp min dag.

med dig kan jag vara mig själv. det kan jag inte vara med någon annan. med dig kan jag skratta med och le.
du är den enda som får mig o måbra. jag saknar verkligen dagarna vi spenderade tillsammans.
sommaren 2009 var den bästa. iallafall i början av sommaren.
när du lämnade mig kändes de som att jag var helt ensam, jag grät varje dag o natt.
jag kände mig så kall och trött. de enda jag gjorde va o sova o gråta.
jag tänkte verkligen såhär " är det verkligen sant, varför händer det här mig? och varför just du. "

jag saknar dig oerhört mycket. jag älskar dig rickard..
:'( <3


2009-12-07 @ 15:58:09 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0