Blandade känslor.

Hej bloggen!
Kom hem för nån minut sen, fick sluta en timme tidigare! Fick välja om vi ville stanna kvar o läsa eller gå hem och läsa. Men som sagt, snöade som bara den idag. Rätt mysigt men ändå jobbigt. Ska iallafall plugga på provet som är imorgon på svenskan. + måste jag läsa hela dagen imorgon, det är ju läsdag. Men ah, ska snart gå o sova lite, sen läsa lite tror jag. Är ju tvungen, men ah ska faktist lägga mig itid ikväll. För jag tror att jag behöver det, jag sätter mig vid datorn när jag kommer hem från skolan, sen är klockan kanske tre halv fyra ungefär. sen när man kollar klockan igen då är den typ halv nio ungefär. timmarna går jätte långt när man sitter vid datorn, lika med tv. Men mest dator. Så jag ska skärpa mig när det gäller o sitta vid datorn. Jag ska ha ett mål vad som gäller för mig när jag går i skolan. Om jag får läxor eller sånt. Så ska jag plugga hemma, göra klart det. Sen ska jag sitta vid datorn någon timme. Så jag gör läxor o sånt först, sen dator! Ja , så ska jag göra. Tänk att jag sa det själv nu. Det är ju sjukt!. Men ha de bra. PUSS

2009-12-17 @ 14:30:14 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0