Beställningen;

Godkväll bloggen!

 jag beställde ett halsband igår på nätet. "Säger ej hemsidan". Så fick jag brevet idag att jag kunde hämta ut det på posten, så mamma och jag åkte ner på till konsum o tog ut paketet. Så sen på eftermiddagen vid fem tiden så åkte mamma, jag, evelina till Valbo. As mycket folk! Hittade massor av grejor. Men ska handla senare, köpte iallafall en spets tröja för 199kr. så den är jag nöjd med, sen kom vi hem ungefär vid halv nio. kollade lite på datorn o sen andra avenyn, sen blev det o kolla på american pie den nyaste filmen.den va as dålig! riktigt jävla dåligt, isåfall är beta house o naked mile mycket mycket mycket bättre!. men har nyss tvättat bort sminket, ska väl kolla på någon film nu, får se vilken det blir. Men jah, imorgon är det julafton, :D Wiiiiiiiiie! äntligeeeeen!.
Men ha de bra, PUSSS

2009-12-23 @ 00:06:15 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0