Äntligen Fredag!

Började halv nio imorse. Fick skjus utav mamma, så hämtade vi hanna också. Så åkte till kyrkan för o kolla på lucia. De va jätte fint. Synd att jag inte tog med mig min kamera. Gick tillbaka till skolan när det var slut, fick lite fika. Sen var det slöjd, sen lunch, sen no. sen var matten inställd för att peho skulle på begravning. Så mamma hämtade mig igen vid bussarna, så åkte vi till Valbo. köpte bara mascara o läppstift ljusrosa såklart. Ah kom hem vid fem tiden, ska kolla på ice age 3 nu. så himla bra för att vara en barnfilm. Riktigt bra! tycker ni ska kolla på den även att den är lite nåra månader gammal men den är bra :) men ikväll är det idol final. Hoppas att erik vinner, för calle kan inte ens sjunga. Så suck your dick bitch! hahaha, men ha de en bra kväll puss :)

2009-12-11 @ 19:19:43 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0