sthlmmm ! <3

stockholm hela dagen idag med mamma.
gick runt på stan, plattan,gallerian,högtorget,gamla stan,NK,drottninggatan o blabla! mkt vare iaf
jag shoppade typ bara på kicks haha! foundtation,läppstift"rosa" kajal "svart" solbrillor,
sen köpte jag ett par till solbrillor vid plattan typ. as snygg, love pink!
sen köpte mamma ett linne , en t-shirt och ett par örhängen till mig på gina tricot
aja hittade en massa massa massa masssa masssa grejor.
sen vid sex fem tiden gick vi till pizza hut o käkade :) muuums<3
hade skit ont i fötterna , nacken, ryggen, o benen fifaaan säger ja bara ;o
aja nu kommer de bilder, kommer inte ihåg så mkt.


vi åt frukost när vi kom fram till stockholm.


haha shit, här fick man inte ta kort me kamera.
men jag gjorde de tydligen ändå (a) men so what, who cares


pizza hut.



shit dör av skratt, hahahahhah x'DDDD


grrr, killen som har röda shorts va asssss snygg :oooo
as snygga killar var de hela tiden man såg. DAGEN ÄR RÄDDAD (a)








jävla tööööööönt! hahhah, skydda kungen liksom?.
fan om ni ska skydda kungen så sätt en kondom på han då hahha
då skyddar man ju han eller hur? xD


pizza hut.   LOVE PIZZZZZZZZZA


gallerian

det här blev idag

hawiipizza,  mums! <3


2009-08-04 @ 22:56:47 Stockholm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0