Gymnasiebesök

God eftermiddag alla!

Tänkte berätta om min korta dag, mamma skjutsade mig till bessemer för vi skulle ha besök där idag på tre olika program som vi har valt själv. jag valde först samhäll men det var ingenting för mig, sen handelprogramet det fastnade jag mest för, sen media men det var ingenting för mig. Så handel var jag mest intresserad utav. var där i 3 timmar oså, sen träffade lite folk. Sen gick jag och träffade Alex min kära man, sen tog jag 12 bussen hem. Så nu sitter jag här o ska byta om så, sen ska jag väl följa med mina kära föräldrar o handla. Ska köpa lite småsaker funderar jag på, och imorgon på kvällen halv 12 tar jag och mamma bussen till Ullared, är framme halv nio på morgonen dagen efter så blir det shoppppppa! älska livet, ska köpa både köpa grejer till mig själv och julklappar till andra. Nu ska jag byta om tjiiing!



en färsk bild från idag

2011-11-30 @ 13:01:42 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0