2011-11-19

Nu tänkte jag börja blogga här IGEN, envis som jag är. Men tycker bättre om blogg.se men nu lämnar vi denna diskusion haha

Denna vecka har jag varit i skolan och det har väl gått sådär, har blivit väldigt skoltrött kan man väl säga. Igår var det fredag och då träffade jag Rickard och Simon utanför enen när jag slutade skolan sen fick jag rusa till 11 bussen till Svibacka för att åka hem till Amanda, vi hade en liten myskväll, med mycket skratt som vanligt när det gäller oss. Och har även gått i med till luciatåget i skolan, så kommer bli väldigt roligt, man måste  ju ha några minnen från 9an, man går väl bara där en gång i livet. Plus att lucia är så fint, man får verkligen julkänslor, vilket jag älskar som bara den. Men nu tänkte jag gå till dom andra i  huset och vara lite social med dom, istället för att sitta vid skärmen hela tiden. Har redan ont i huvet så ja. Men hörs senare hörni!

om exakt 10 dagar fyller jag äntligen 16 år! Har en stor längtan

2011-11-19 @ 16:02:42 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0